Jorden kommer att gå under...

Det här kanske är lite fel att skriva nu så nära jul, men jag har insett att jorden faktiskt kommer att gå under...Allt bra och dåligt, underbart och hemskt kommer bara att gå förlorat, ingen kommer att kunna minnas någonting...Om inte hela jordens befolking har flyttat till mars och direktsänder när deras jord går under, och så kommer det fortsätta så tills ingen mer planet finns kvar...
ibland tänker, jag; va det här förutbestämt? liksom om man går tillbaka ungefär 2000 år, visste man att jorden skulle gå under?
Jag blir bara så lässen när jag tänker på det...t.ex. igår när jag och fem komisar skulle handla julklappar, när jag stod där på McDonald's tänkte jag, vi förstör vår underbara jord nu.
Även det kommer hända många många år efter jag har dött så tänker jag på dom stackarna som kommer uppleva tidernas undergång.
Tänk, allt började med "the big bang" och sen bara slutar allting, det är så sorgligt så jag nästan börjar gråta...

:'(


Kommentarer
Postat av: Ebba

Oj, djupt ,

2008-02-02 @ 13:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0