Året som gått - underbart

Jaha, då va 2007 snart slut, ett väldigt underbart år iaf vad jag kan minnas, det har ju varit lite jobbigt här och där...
men i stora drag har året varit lyckat.
De jag är mest nöjd med är förståss dom två konserterna jag har varit på.
här kommer en liten lista:

Årets händelse:
Konserten i köpenhamn (ja, karlshamn va oxå bra men jag e mest nöjd med köpenhamn)

Årets förändring:
Melodifestivalen, ja ja ghar ju kollat på melodifestivalen i alla år jag kan minnas, men iår va änglarna med dvs the ark, vilket har förändrat mej personligt och utseendemässigt, vilket oxå har lett till att jag har upptäckt andra band/artister : lamont, venus outback, moto boy...

Årets roligaste: att vår lilla hund sally fick 4 underbara små valpar, vi hade fullt upp i två månader :-) (och snart blir det nya valpar)

Årets familjehändelse: att mina kusiner och min moster och min farbror kom hem från usa där de har varit sen förra sommaren, jag grät när jag träffade dom igen :-)

Årets kompishändelse: ja, jag har ju haft ett underbart år med mina kompisar och jag sitter här och väljer mellan två saker, men det får nog bli när jag hade min fest i novenmber, det va såå roligt först åt vi på kinaresturang sen åkte vi hem tillmej och kollade på film och sen va vi på mitt rum och skrattade och hade oss, så kul! :'-)

Årets resa: de va när vi va på bilsemester, först åkte vi till rottne, sen till skara, sen till jönköping, det va oxå jätte-roligt!

Nu till vad jag hoppas händer 2008:

jag hoppas att det blir många många konserter, träffa jepson (och hela bandet) och bjuda honom på en megastor daim XD
sen hoppas jag att jag får en fin resa i Italien (Venedig)
får en fin 13-årsdag och att hela året blir  helt jätte-bra!

Kram och gott nytt år!

Ula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0